Monday, October 22, 2018

Download alcaiques d'orquídia-la cort: Poesia Seca, 2.000-2.005: Volume 100 (xaboletes per iaios) - Pau Bielsa i Mialet pdf


Descargar PDF Leer en línea



--jo soc la medul.la de la persuasio. --jo soc un ciutadà honrat. --em ve de gust una cocacola. Vols fer els honors? --jo tinc una set mes noble --t,ofereixo els cecubs del celler d,Horaci veremats l,any de Sergi Catilina. --encara em restaria gran part de la set. --noi, et juro que no hi ha res que m,agrada mes que estar aquí parlant amb tu, però ara mateix he d,anar a obrir la nevera de casa. Siau! --eh...no te,n vagis,,, la set....de justícia social...eeeeh... I PLATÓ VA SER CORONAT AMB LLORER I PENJOLLS DE BOTIFARRA CULERA A LES ORELLES. NO VA BEURE NI COCA COLA NI CECUBS LA RESTA DE LA SEVA EXISTÈNCIA. FI.
descargar libro en pdf alcaiques d'orquídia-la cort: Poesia Seca, 2.000-2.005: Volume 100 (xaboletes per iaios)
Book alcaiques d'orquídia-la cort: Poesia Seca, 2.000-2.005: Volume 100 (xaboletes per iaios) Descargar eBook Pdf Epub, Libro eBook
Descargar alcaiques d'orquídia-la cort: Poesia Seca, 2.000-2.005: Volume 100 (xaboletes per iaios) pdf Pau Bielsa i Mialet

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.